Olen kertaalleen jo kirjoittanut chatista ja keskustelupalstoista, mutta kävin nyt Suomi 24-keskustelussa heittämässä kommentin joululahjoihin liittyen. Keskustelua käytiin tyyliin, mitä ostaisi lahjaksi poikaystävälle, kyseltiin vinkkejä, mitä voisi itse tehdä, joululeipomuksista jne. vaikka minulla olisi ylenmäärin ylimääräistä aikaa, en tuhlaisi sitä näillä keskustelupalstoilla, sillä minusta tämäntyylisillä palstoilla ja chatissa aikaansa viettävät ne, joilla ei ole muuta järkevää tekemistä. Ehkä he ovat opiskelijoita, pitkästyneitä kotiäitejä, työttömiä jne. Jokohan tämä lisäys riittää tehtävän hyväksytysti suorittamiseen?

Maija, olet myös sitä mieltä, että tehtävä 2 on tekemättä. Olen siitäkin jotain laittanut blogiin ja olet sitä kommentoinut. En ehkä ole kaikkia tehtäviä ehtinyt pohtimaan tarpeeksi syvällisesti, mutta olen tehnyt nämä tehtävät aina silloin, kun olen kotoa päässyt irrottautumaan. Olen tällä kertaa istunut reilun tunnin täällä työpaikallani, ja äsken soittivat jo kotoa, että pienin, 5-vuotias on oksennustaudissa. Mukava yö tiedossa ja pyykkiä riittää. En ole ehtinyt soittamaan sinulle tuosta blogin ulkoasusta, marraskuu näyttää olevan vinksallaan, mutta loka-ja joulukuu taitavat olla ok. Ajankäyttölomake on minulla vielä täyttämättä, yritän tehdä sen huomenna. terveisin Toini